Öööh ? Tamighärifrån.nu

Fy faaan vad det regnar ! :S
Jag är helt genom blöt ! Har mockat till 9 hästar , strött , fyllt på vatten , städat stallet & tagit in alla !
Fy fan vad jag hatar regn ! Idag ska jag inte jobba utan jag är ledig för jag ska ju se David Batra ikväll med syrran :)
Vi ska äta på stan också. Jag behöver komma ut & göra något annars sitter jag bara här & tinar bort eller bara jobbar jobbar & jobbar.
Jobba är kul för då tänker man inte lika mycket på att man är ledsen.
Men idag är jag som sagt ledig men ska nog ta & sälja en pro aqua imorgon hade jag tänkt ;P
NU ska jag köra & hämta min lilla syster på skolan sen ska vi till ica & handla frukost.
Ja, som ni vet äter jag bara 2 ggr om dagen. Frukost / middag. Knappt det ibland ...
Aja är lite gladare idag faktiskt :) Pratade med min älskliiiing innan <3<3<3<<33<3<3<3<3<3<3<3<<3
Började så klart böla av lycka :') hihi som jag älskar honom <3
Men nu måste jag sticka hörs senare



Här är ett regnit universal studio !
Tog bilden i ösregnet när jag var där.
Men visst är det fint iaf :)?


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan!



Jag råkade snubbla över din blogg och såg att du jobbar på Pro-Aqua International. Jag ska nämligen på arbetsintervju just för det företaget redan imorgon! Så jag tänkte bara höra med dig, om du tycker att det är kul att jobba med detta? Och om du har några tips till hur jag ska försöka "sälja mig" eller liknande? :)



Skulle vara otroligt tacksamt!



Ha det gött!



Madde

2010-10-27 @ 18:08:18
Postat av: Sofia

Hej Madde !

Vad roligt :D ! Jag tycker det är super roligt att jobba på International atis :) Vi har alla så roligt tillsammans + Pro aqua är en sån fantastisk maskin! Va bara dig själv så kommer allt gå bra :)



Mvh Sofia

2010-10-27 @ 23:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback