ORKAAAAAAAAAAR INTE !

Pallar inte , vill inte , ORKAR inte ....
Ja , jag är neggo / ledsen & jag orkar inte någonting...
Tur jag är så bra på att spela teater så jag verkar glad hela tiden.
Nu blev jag ännu mer down när jag måste köra & tanka min bil, hatar att tanka.
Ska fortsätta med mina ärenden nu.
Min pro aqua har stått på så nu luktar det vanilj från mitt rum.
Undrar vad dom snackade om inne på mötet på International atis idag?
Säkert om Tropical Island hihi

Nej nu ska jag tvinga mig själv att göra något vettigt ! JObb ikväll !



Jag är sååååååå bra på att feak leeeeee !


Kommentarer
Postat av: Uppsala kontoret :)

Tropical Island ofc ;)

Har du fixat resan klart?

Jag lyckades iaf med de

2010-10-27 @ 01:46:34
Postat av: Sofia

Yes snart är det dax för Tropical :) !

Yes jag är klar så vi ses ;D

2010-11-02 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback