Plågsam morgon ... !

Fy fan vad jag hatar att vakna & DUUUUUUUU inte finns där !
Det skulle varit lag på att det inte fick vara så..!
Har sovit lite inatt iaf. Har drömmt jätte konstiga drömmar ?!
Fast en av alla drömmarna var bra för där träffa jag min älsling men man blir såååååå ledsen när man vaknar när han inte finns här !!!

Blir till att göra en demo ikväll ! Runt 20.00 ca bara här i grann staden.
Jag ska själv använda min pro aqua idag , mitt rum säger att det vill bli städat så då måste jag nog göra det.
Nu har mötet på International atis börjat iaf. Bästa mötena ever.
Själv ska jag iväg & göra ett par ärenden nu.

Jag hade typ velat dra täcket över huvudet & vaknat när tiden går fortare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback