Pro Aqua Queen at international atis

Tropical Isand, wow what a place !
Jag var där i början i Mars första gången iår.
Jag var där tsm med alla andra säljare från International atis ifrån hela Sverige.
Det var såååå kul ! Det är svårt att beskriva om man själv aldrig varit där men OMG vilket ställe !
Min kamera hade inga batterier... kul ?
Så jag har nästan inga bilder där ifrån ...
Givetvis var min fina baby boosom jag saknar så mycket också med <3<3<3
Fy fan vad kul vi alla hade !
Första natten i Berlin sen 24 timmar i paradiset !
Denna gången är det 48 timmar i paradiset !!! Så underbart !
På tal om paradis?
Kollar ni på paradise hotell något?
Jag har sett ett avsnitt & jag tyckte det var mega tråkigt.
Tropical island, tss där snackar vi paradis ;)

Ska försöka sluta dela med mig av hur kasst jag mår osv. Tycker synd om er som får läsa all den skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback