Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Visste ni om att man inte kan sova igen tid ?
Nu vet ni. Fast jag har sovit i 9 timmar så kan jag LÄTT sova hela natten igen.
Ok lätt är det aldrig för mig att göra, när jag drömmer är jag med huney.
Allt är frid & fröjd. Jag skrattar & är lycklig.
Sen vaknar man.
Då finns jag & en stor tom säng, & en tysnad.
Man hör bara vinden som blåser där ute & när man kollar ut ser man bara höst...
Konstigt att man typ aldrig vill vakna när man väl lyckas somna.
Fan så emo jag är men ja kommer tjata sönder den här bloggen varje dag om hur mycket jag saknar min älskling.
Ingen kommer förstå hur glad ja kommer va den dagen vi äntligen ses igen.
Tills dess måste jag orka stå ut, inte bryta ihop som jag göra HELA jävla tiden...
Btw så är Figaro numera min hund. Vi ska behålla honom.
Imorgon tänkte jag ta med mig honom in till stan en runda.
Imorgon ska jag vara å möte kl 9. Kul ? Erm nej !
Ska snart tvinga mig själv att sova.
Lär väl drunkna i tårar som vnligt av saknaden.

Godnatt

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback