Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Hej hej !
Jag kan ärligt säga att jag är helt slut idag.
Är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen !
Jag ska även jobba natt ikväll på ett ute ställe !
22 - 03 Fyyyyy sååå tröööött jaaa koommmer vaaa ! Aja får försöka vara pigg & vaken & trevlig framför allt så klart !
Har varit nere påkontoret i Malmö , kul att träffa dom :)
Hade med mig 2 valpisar också hihi.
Usch usch vad jag inte alls är gald...
Hösten gör verkligen inte mig glad & ja ni vet ju varför jag inte är speciellt glad överhuvudtaget...
Jag saknar mina älsklingar...
Men men ska snart göra V mig inför kvällen !
Orkar inte va sån VM fin precis. Mitt hår ser inte klockt ut!
Men palla bry sig ? Jag har ingen jag ska va fin för här hemma ändå.
Längtar tills jag med har åkt, då kommer mitt hår blekas i solen & jag blir bruuuun & fin.
Här hemma förvandlas man bara till en sombie ...
Nä nu ska jag ta ett ryck med pro aqua sen ska jag göra V mig inför natten !
Ni fjortisar som ska ut inatt hade så kul & hälsa gärnapå mig.

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback