Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

OMG detta är allt annat än bra. Vad håller jag på med ?
Jag verkligen håller på att plåga mig själv, varför?
Jag åker inte fortare för det !?
Jag står bara inte ut !
Tiden tickar på men jag hinner inte med iaf?
Jag är ledsen hela tiden, tänker negativt, får panik, bryter ihop...
Jag tål inte att vara utan dig. Jag mår inte bra av att vara utan dig ...
Jag hade gjort vad som hellst i hela världen för att vara hos dig nu.
VAD SOM !
Jag älskar dig så..
Varje dag känns så jävla jobbig, jag vill bara vakna bredvid dig.
Jag orkar inte vara här mer ...
När jag åker, ...
Fy fan vad lycklig jag kommer vara !
Fattas bara att mitt plan störtar då ....

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


S ♥ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback