Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Åhhhh... stackars er som läser den här bloggen?
Ni som läser allt mitt "emo" snack. Men ja, jag vet inte varför ja skriver det här egentligen?
Jag har ingen aning om vem som läser den här bloggen mer än att jag har statistiken.
Men dom 150 unika vet inte jag vem alla är ?
Aja sitter här & är ledsen som vanligt. Ögonen gör ont & huvudet dunkar.
Imorgon ska jag plåga mig själv med en powerwalk innan frukost.
Sen åka till ica & handla fettsnål frukost som jag inte änns tycker om.
Rida min häst som jag tycker om att göra men har tyvärr nästan inte har någon motivation till längre.
Jag ska hålla i hoppträningen i ridhuset imorgon kväll sen kolla på tv.
Givetvis blogga under dagen & sen ...
Är det kväll......

Tänk så skulle det varit så här ist :
Sovit länge , ätit god mat , ridit min shiningstar , tränat min duktiga elev , åkt raka vägen sen till flygplatsen , för att sen efter x antal timmar landa & där...

...står min älskling.

SÅ skulle det varit ist ...

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback