Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Hej är hemma nu har varit & handlat på city gross woohooo vuxen poäng till mig !
Måste säga att jag blev glad på första ggn på MYCKET LÄNGE !
DAVID BATRA kommer till Helsingborg den 27/10 på the tivoli !!!!!!!!!!
DEN dagen kommer jag skratta så jag gråter !
Han är så jäääävla rolig ! Min absoluta favorit bland komiker :D:D:D:D
Hahahaha yes yes yeeeeeeeeeees så kul det kommer bli.
Jag & min syster kommer skratta så vi gråter hahahhah !
Aja har ätit frukost nu iaf. Diet frukost ...
Ska ta fram min pro aqua nu & städa i det fina vädret !
Hmm ikväll ska jag va i black jacken på lila helvetet.
22 - 03 , mysigt. Slipper jag tänka & sitta hemma & gråta.
Ist tjänar jag pengar & förhoppningsvis pratar med folk.
Ska träna min duktiga elev innan nu på eftermiddagen också.
Känner mig lite cool som faktiskt är tränare hihi.
Nej nu ska jag städa hörs senare .

/ Pro aqua princess , atis , atis international , international atis


Får se om jag tar mina sånna här high hills idag på jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback