Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Stod precis där ute under stjärnklar himmel.
Då tänkte jag direkt på när jag va i usa.
Då stod jag ofta nere på stranden & kollade upp mot stjärnorna & tänkte'
" Ja, min huney & jag är precis under samma stjärn himmel men ändå så långt ifrån varandra"
Jag tänkte precis samma nu igen....
Bara att när man är i usa så är karlavagnen upp & ner bara för man är på andra sidan jorden typ !
Ja körde Malin hem till Gantofta. Det var jobbigt men Malin var tom så snäll så hon betalde mig 100 kr.
Du är så snäll Malin ♥
Usch har inte varit där sen min älskling åkte.
Har varit för jobbigt helt enkelt. Men malins gata ligger på andra sidan där av att det ändå är ok.
Imorgon är jag leeeeeeeeeeeeedig ! Woohooo !
Eller ska kolla schemat så jag verkligen är det !
Nu ska jag gråta mig till sömns & krama sönder min kudde & låssas som det är min älskling.
Fan... kommer bli lika ledsen när jag vaknar sen som vanligt när jag märker att han inte finns här ...
Jag saknar dig min snyggolo....

/ Pro aqua princess , atis , atis international, international atis

Kommentarer
Postat av: malin

Awe du som är snäll :)

2010-10-09 @ 05:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback