Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Heeej !
Igår var jag ute med Camilla & några Boys istan !
Vi hade verkligen cp kul. Drack as mycket så jag helt enkelt förträngde att vara ledsen utan ist hörde musiken dunkandes heeeeeela tiden ! Träffade massa folk & var social , shit vad har hänt !?
Jag slapp sova själv som jag hatar att göra ! Jag & Camilla blev hämtade istan kl 05.30 & var hemma hos henne vid 6 tiden, innan dess blrv det donken & massa cheesburgare hahahah !
Jag & Camilla sov till typ 11 idag, sen gick vi upp & åt frulle ( Nya bullar )
Vi kollade på finalen i VM hästhoppning, grattis till blabla bla från belgien till guldet ! Fantastisk häst du har !
Sen åkte vi ut till mig , snackade skit , fixade hos våra hästar , för att sen ta alla valpisarna & bege oss in på ridhuset & kolla på öppen bana & löshoppning.
Vi lös hoppade min Burburry. Va väldigt kul att höra av allt folk på läktaren att han LÄTT var den som hoppade bäst & var finast av hästarna som var där hihi !
NU ska jag snart se 21.00 filmen på 3an & äta en sjukt god middag.
Detta var den bästa helgen på länge.
Men usch vad jag blir ledsen ... jag saknar min älskling så det gör ont...
Gråten tar aldrig slut ....
Jag länngtar efter dig så ...
Men vi ses ÄNTLIGEN snart <3<3<3

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis

Igår var det

23 days

idag är det

24 days ...

I miss you my love ...

Im yours ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback