Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Konversation mellan mig & anonym :

Anonym- Duu Sofia ...?
Jag - Mmm...
Anonym- Är du sjuk?
Jag- Eh va ...?
Anonym- Ja du ser så ner gången ut? Precis som du fejk ler mot världen men egentligen mår... skit?
Jag- Mmm... du har en poäng där..

Nä om man skulle pilla sig ut i det fina vädret & jobba.
Iphonen är full laddad med låtar som är bra men ändå får en att gråta så mycket som saknaden påminner en.
Jag har snart gråtit i 1 månad.
Jag blir mer & mer dyster..
NU ska jag väcka Figaro som somnat i mitt knä så ska han & dom andra 2 valpisarna ut & leka med mig i trädgården.

/ Pro aqua queen , international atis , atis inernational, atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback