Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Even if the sky is faaaaaling down...

Jag hatar att ligga här själv i min säng !!!
HATAR DET !!!
Jag vill ha dig vid min sida nu , då & föralltid !!!
Jag älskar dig över hela mitt hjärta.
Du är den ända för mig
Min prins , min hero , min trygghet , mitt allt ♥
För mig är du finast i hela världen.

Ja vill lägga upp massa bilder här men vet att du inte vill det haha :P
Så ska inte göra det ;)

Vill hålla min huney utanför min blogg faktiskt.

Nej snart måste jag sova men som vanligt sitter jag här & gråter hysteriskt ...
Jag har gråtit i exakt 25 dagar nu
Jag är precis lika ledsen nu som jag var dag 1

Jag är verkligen en teater apa för jag spelar så bra !
Men det är jobbigt att spronga runt med fake smilet helöa tiden...
När man egentligen dränker sig själv med tårar & en längtan som ej går att beskriva..

Nu ska jag gråta mig till sömns & drömma om min fina älskling..

/ Pro aqua queen , international atis , atis international , atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback