Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Klickade hem 15 cm höga svarta klackar ... vem ska jag vara snygg för nu lixom?
Ingen .... men ja beställde dom dels för jag handlar gratis på nelly.com + att jag behöver snygga skor som är HELA där man inte är bar om tårna. Sen pallar ja inte gå med stövlar & boots hela tiden för ett par klackar är alltid snyggast.
Jag behövde ett par nya. Ska bli kul & se hur länge jag klarar ha dom innnan jag förstör dom precis som alla andra skor.
+ jag fick tydligen ett läppglans med på köpet? Aja det säger man inte nej till !
Tänkte inviga mina skyhöga klackar i helgen när ja ska jobba.
I helgen intar jag Landskrona. Make money money !

Buuhuu ska kolla tv snart se om vårt ur kassa land kan vinna en löjlig fotbolls match för en gångskull eller dom ska skämma ut sig som vanligt?
Hejja Danmark säger jag.
Hejja Henke Larsson !

Nej nu ska jag fortsätta gråta & kolla på semester bilderna från cypern 2009

Fy fan vad jag saknar min älskling...

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Ja ni kan ju själva gissa så fin den här bilden är på oss ♥
Nästan så jag kan höra " känn en doft av kärleken " när jag ser bilden ;)
Sjukt fin bild på oss tagen i cypern

JAG SAKNAR DIG MIN SNYGGOLO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback