Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Jag skulle göra vad som för att ha dig här i så bara 5 minuter !
Vad som !
Jag saknar dig så det gör seriöst ont i mitt hjärta :S
Känns precis som någon klämmer runt det i mellan åt så får man ont som fan :/
Jag är ett vandrande lik..
Jag försöker va glad men det gååååååår inte..
Men så tänker jag på att jag "snart" åker dit.
Att vi "snart" ses igen !
Att varje dag räknar jag ner & kommer närmre & närmre!
Då ser jag ljuset :) Min älskling som jag snart får se !
Varje dag är en dag närmre & jag längtar sååå ♥

Jag älskar dig min fina älskling <3

Nu ska jag fortsätta gråta ...

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback