Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG !
Får snart ryck alltså.... !
JAG STÅR INTE UT ATT VARA UTAN DIG !
Fy fan idag är en sån dag då jag nästan gör något dumt bara för att få slippa detta lidandet !!!!
JAG KLARAR INTE AV ATT VARA UTAN DIG ..
Det är precis som man dör lite varje dag ...
Man bryts ner & till sist finns man inte ...
MEN jag jobbar på som ett s*in så jag snart ÄNTLIGEN kan komma till dig <3
Saker & ting är snart färdig fixade här hemma så då kommer jag till dig <3<3<<33<3<3<

JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR !

Längatr btw lite till imorgon då jag får mina skor.

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis



gråter gråter gråter gråter gråter ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback