Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Nu är jag vaken.
Camilla kom hit & väckte mig. Tack ! Annars hade jag nog sovit halva dagen.
Ganska onödigt?
Är det onsdag eller torsdag idag?! Är sjukt tveksam :S
Har lixom ingen koll längre & jag orkar inte bry mig heller ...
" Varje vecka är det helg ta in en shot var god & svälj ! "
Nej skojja ... lär dröja väldigt länge innan jag driker igen.
Så precis på iphonen att det är torsdag.
Braaaa att tiden går så fort D:D:D:D:D
Då får jag snart se min äääääälskling igen !! <3<3<33<<3
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR !
Drömde om han inatt som vanligt.
Ni kan ej förstå så ledsen man blir när man vaknar & inser att han inte är här...
NU .. vänta på posten ska komma.
Spännande nr av ridsport + mina skor + läppglans !

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback