Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Hej vaknade kl 1 typ.
Inatt jobbar jag på Helvetet. Är väl hemma vid 6 igen skulle jag tro eller nä lär nog bli vid 7 !
Gaaaaaaah så trött jag äääääääääääääär !
Orkar egentligen inte power walk men ja SKA göra det ändå !
Nää nu måste jag sätta fart ska vara iväg kl 17.00 sen åker jag direkt till jobbet sen !
Full speckad helg kan man ju säga & imorgon ska man till Kullabygden & kolla när syrran tävlar Pantus.
Aja har inget mer att säga, saknar min huney som vanligt & min fina ponny.
Tack vänner som finns fast jag klagar & bölar hela tiden.
Nån vacker dag ska jag gått göra er på något sett.
Finns inget värre än negativa folk.
& jag är inte negativ.
Jag är 10 ggr värre.
Ha en trevlig lördag.

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback