Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Jag kommer ihåg när jag var i Usa , Los Angeles & du var i kängruland första ggn.
Jag stod nere vid Santa Monica beach & vinkade till dig.
Jag låssades som du vinkade tillbaka samtidigt.
Jag var närmre dig då än vad jag är nu.
Jag tog den här bilden den dagen.
Bara så du vet min älskling...
Så saknar jag dig
I Miss you ♥

Erkänn jag är ganska grym på att få min text att falla snyggt ?

Har just nu damp på blogg.se som INTE kan ladda upp bilden på havet som jag tog i Santa Monica beach då när jag vinkade till huney !!!!!!!!!!!


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH !!!!! Lägger upp den på nattstad bloggen ist ...

/ Pro aqua queen , atis , atis international , International  atis

28 days

I miss you

Jag längtar till den dagen jag landar med flyget & du står där.
JAG LÄÄÄÄÄNGTAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback