Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Idag börjades dagen med att stor böla.
Saknaden är helt enkelt för stor.
Jag står inte ut att vara här.
Nu är det bestämmt jag drar innan nyår till Älskling för HÄR tänker jag absolut inte vara.
Fuck alla idioter , fuck allt !
Jag drar då sen skiter jag i när jag kommer hem.
Jag kommer hem när jag känner för det.
Men till min huney åker jag till innan nyår.
Förstår ni hur ledsen jag är egentligen ?
Fattar ni som jag lider av saknaden?
Nej det gör ni inte ....
Men jag får dras med en ständig sorg dag ut & dag in..
Jag pallar inte mer.
Jag måste dit & hellst nu !
NU ska jag kolla visum

Faller jag nu
Går jag isönder

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Hejdå kalla dystra Sverige
Hej Älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback