Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Inatt var det jobb i Landskrona, underbart ställe med jätte trevliga folk.
Högt över förväntan! Blev följd till bilen då det var många b****** ute i staden ...
När jag kom hem stod jag fast kylan var enorm & bara glodde på stjärn himlen
Jag tänkte givetvis som vanligt på min älskling.
Tänk att vi alla är under samma stjärn himmel.
Den ser bara lite anorlunda ut beroende på vart man är.
Jag stod nog & glodde minst 5 min innan dret blev för kallt & gråten smög sig fram
Då gick jag in , la mig i sängen , va ledsen som vanligt
& somnade.

Idag är det 30 dagar sen du försvann från mig
Jag saknar dig så det gör ont
Allt gråtande tar död på mig
Det låter precis som du är död när jag skriver ?
Men egentligen är du bara en lång flygresa bort
som jag själv ska få uppleva !
Den dagen jag flyger till dig kommer ja vara så lycklig !
När jag ser dig kommer jag gråta av LYCKA !

Jag älskar min fina baby boooo <3

Vi ses snart ♥




/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback