Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Jag hatar morrnar , dagar , kvällar , ja jag hatar nog allt!!!!!
Jag lider mer än vad ni tror & fattar. Jag är bara så sjuuukt bra på att dölja det.
Jag borde bli skådis så bra som jag är på att spela !
Suck ... år 2010 har verkligen varit det sämst året i mitt liv. Kommer nog tyvärr aldrig glömma det heller ...
Jag har inte tävlat NÅGON GÅNG detta året !? Bara det är så sjukt !
Det har inte inträffats sen jag var 8 år gammal.
Nä år 2011 ska fan bli mitt år !
Då ska jag va med min älskling , tävla mina hästar , rida i falsterbo , operera brösten, resa mycket utomlands på semestrar osv
2011 blir ett bra år , 2010 kan gärna snabba sig så det tar slut ... + går det snabbt så är jag snart hos min huney <3
Då blir jag äntligen glad igen !

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback