Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Jag är ledsen, videobloggen gick åt helvete. Jag började gråta + allt hängde sig ...
Förlåt Malin ville göra dig glad men jag ska försöka göra en ny imorgon.
Malin kommer älska min film som kommer upp inom en månad.

Har precis kollat klart på en riktigt störd film. Nästan så man själv känner sig störd bara för man har kollat på den !?
Imorgon ska jag på möte .. suck .. ibland är det tråkigt att vara en viktig person.. aja make money money.
Jag är lika ledsen som vanligt idag.
Men har även insett att tiden går väldigt fort. Det gillar jag !
Varje dag är ett steg närmre till min älskling som jag saknar så obeskrivligt.
Jag kan inte med ord beskriva hur jag känner. Det går inte.
Hade folk sett mig & mitt gråtande hade ni nog inte kännt igen mig...

Jag har nog glömt lite vem jag är.
Har ni någon gång innan sett mig med en gigantisk utväxt tex?
Den brukar försvinna fortare än kvickt !
Nu är den hela 3 - 4 cm, & jag bryr mig inte änns ...?
Jag bryr mig inte speciellt om mitt utseende heller, vem ska jag göra mig snygg för ? Min älskling ser ju inte mig så palla vara fin?
Jag har inte shoppat nu på 3,5 månader. Huh!? När inträffa det senast !? Jag brukar nästan alltid shoppa så fort jag går in i en affär.
Det känns precis som jag skiter i mina vänner. Jag kan bara säga förlåt.
Fast jag kanske inte visar det så bra så betyder ni mycket & jag finns alltid för er när ni behöver mig, jag lovar.

Fan vad emo jag låter ? Men jag är verkligen ledsen .. så ledsen..
Tur jag har en underbar familj & vänner som står ut med mig så ja inte ligger hemma & bölar.
Tänk att man kan sakna en person så mycket som jag gör ?

Jag tror iaf ni alla har förstått iaf ...
Att jag verkligen älskar honom över hela mitt hjärta.

31 days

I miss you my love ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback