Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Så nu ska jag väääldigt snart slita av mig kläderna & bädda ner mig i en mjuk VARM skön säng.
Tänk så kunde man kört hem så låg hun där & sov & redan hade värmt upp täcket + man kan mysa med honom?
Men nej sån tur hade man inte ...
Jag fryser som en gast ! Jag är sur för att maskinen strula så jag kom hem NU ist för kl 5.
Ja orkar inte följa med jossi på tävling för jag är för trött......
Klockan är halv 8 ...? OMG NU måste jag sova. Träffade många konstiga typer inatt.
Blev på tvingad 5st nr men alla gav jag till en stackars ful tjej som säkert blev glad :)
NU är jag så trött så jag snart börjar gråta som vanligt ...
Saknaden är så stor.
Nu hade jag velat krypa ner i sängen bredvid min fina snyggolo & sova halva dagen för att sen på kvällen beställa hem en FET pizza & kränga till söndagens 21.00 film på 3an eller 4an !
Ja, tänk så underbart det hade varit..

Nä nu deckar jag i mina egna sorger

Vi kanske höres


Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback