Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Att sakna någon.
Du tänker på den du saknar , tänker på alla saker ni har gjort.
Gemensamma minnen tsm.
Hur blir allt då när man tänker på personer hela tiden ?
När man inser att han inte finns här ?
Man blir förstörd...
Det blir som att bära runder på en sorg som aldrig släpper dig.
Jag är extremt neggo... men det är för jag är ledsen.. så ledsen...
Usch.. min älskling är inte här, min älskade ponny är inte här
& snart lämnar ännu en person & flyger iväg
Jag är egentligen glad för allas skull.
Men jag, känner mig så ensam ...
Längtar till den dagen då jag flyger iväg & blir glad igen <3

Har typ inte sovit ett skit inatt ..
NU ska jag ut & powerwalka sen rida burban !

Blir även att plocka fram pro aqua idag !

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback