Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Nu ska jag gråta mig själv till sömns.
Fan vad ledsen jag är alltså .. ;(
ÅÅH som jag saknar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig !
Tur att jag ska se David Batra nästa vecka
Kommer seriöst inte ihåg sist jag skratta på riktigt?
jag kommer antagligen skratta så jag gråter när jag ser honom.
Gaaaah ... jag vill verkligen ha min älskling bredvid mig NUUUU !
Men nej jag är här ensam, ensam i mörkter & tysnaden..
Min dator är på dygnet om för jag klarar inte av tysnaden.
Jag är alltid inloggad för vill iiinte missa när älsk ringer mig på skype , msn eller skriver ett mail.
Im always online
Men nu ska jag som sagt "sova"
Det innebär massa gråtandes & kramande av en blöt kudde...
En kudde fylld med mina tårar .. suck ...
Låt tiden gå fort så ja kan åka iväääääääääg nuuuuuu
jag behöver det , jag behöver dig min älskling

Godnatt kära läsare <3
Imorgon kommer en video blogg upp !



/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback