Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Mina mattor blev kanon av pro aqua !
International atis har världens bästa städmaskin helt klart !!!

Buuhuuu... är jätte ledsen för jag saknar min huney så mycket ...
Fan sånna här regniga dagar vill man bara vara hemma hos han & mysa & kolla på tv ...
Men nej så blir det inte ...
Här sitter jag gråtandes för mig själv.. har tagit ledigt på fredag så HOPPAS faktiskt jag får ledigt!
Ska spendera tid med Camilla då hon får mig på andra tankar !
Det är det ända som hjälper så fort jag gör något & INTE är själv så mår man lite bättre.
Fortfarande finns den där sorliga känslan kvar i en som en stor tung klump , men man gråter inte öppet, utan mer inombords.
Gaaah hjälp... ja klarar snart inte meeeeeeeeeer !
Du min snyggolo fattar du så mycket jag saknar dig ?
Ja det vet du tihi
I love yooou <3

34 days

I miss you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback