Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Varför klarar jag inte mig ?
Varför är allt så tungt & jobbigt.
Att kliva upp ur sängen & genomföra en ny dag är som att bestiga mounteverest i motvind
Varför kan jag inte glädjas åt någonting?
Jag är egentligen en stark människa som utstrålar glädje & sprider skratt.
En som bjuder på sig själv & alltid ler.
Varför sitter jag nu i detta svarata hålet & inte kan ta mig upp?
Att sakna någon så mycket som jag gör tar väldigt hårt på mig.
Jag vill inte att det ska gå ut över folk runt omkring mig därför håller jag det inom mig.
Varje dag faller många tårar, för många.
Men jag kan inte stoppa det.
Jag älskar honom över hela mitt hjärta
& jag saknar honom obeskrivligt mycket.

Kan ni gissa hur lycklig jag kommer vara den dagen jag står face to face med honom igen?
OMG den dagen kommer ni få ett riktigt kanon inlägg här !

För övrigt har jag faktiskt fått gjort saker idag !
Inte bara varit hemma & jobbat.
Min dator har jag kommit fram till är den bästa jag någonsin har haft !
Vann den på International atis på en SAP helg !
Woohoo sålde nog 3 Pro aqua den helgen?
NU ska jag smörja in mig med min cocos boody lution.
Idag ska jag verkligen försöka sova , att gråta sig själv till sömns är bättre än att bara sitta uppe & gråta utansömn.


Det skulle blivit en videoblogg ...
Men jag började gråta
Imorgon får ni en videoblogg jag lovar !

Tycker det är kul att malin diggar mina video bloggar ;D
Det gör mig glad att jag kan få nån annan glad ! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag vill få dig glad men det gåår ju inte. :(

2010-10-21 @ 12:07:46
Postat av: Princess Sofia

Nej tyvärr , saknaden som jag bär på är för stor.. :(

2010-10-21 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback