Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Hej !

" Vått damm kan inte flyga "
Nej det kan det inte för det tar Pro aqua hand om på ett kanon bra sett ;)
Kommer berätta mer om det i ett senare inlägg !


Är lite smått upprörd ! Skulle jobbat inatt men stället var stängt !? Hmm kul man fick veta det tidigare ...
Tur man kunde ringa Camililla så hon kunde berätta att stället inte har öppet idag.. aja what ever..
Sånna här saker sänker mitt redan dåliga humör ( Inte på ett sätt att jag är arg utan ledsen) ännu mer..
ÅÅÅÅÅH jag är så nära nu... såååå nära ... men jag måste stå ut av att lida här lite till...
Så fort mina "saker" är fixade här så flyger jag iväg.
Ni fattar inte så skönt det ska bli för mig att få komma iväg till min kärlek.
Ni som har förhållanden eller har haft vet hur det känns att älska någon otroligt mycket.
Jag älskar honom över hela mitt hjärta, han får mig glad han får mig att vara den Princess jag brukar vara.
Inte den jag är nu, ensam är stark brukar dom säga.
Aa jag må vara enstöring ibland men honom,
klara jag mig inte utan....
Nu sitter jag här igen som vanligt & gråter ..
Ser knappt vad jag har skrivit på datorn men ja , ni kan nog läsa det iaf.
Nu är det iaf fredag & jag hoppas jag överlever ännu en helg i saknad
saknad av den jag älskar mest på denna jord....

Now I cry my self to sleep only you is what I need..
Im no one without you and I dont know what I shoud do?

huuuuuuuney jag saaaaknar dig ;(

Höres senare idag kära läsare

/ Pro aqua queen
queen at International atis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback