Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Just nu.
hade jag kunnat kapa en arm eller ett ben, ja, jag hade nog gjort vad som hellst för att befinna mig hos min älskling.
Jag började gråta nu i bilen hem för jag även saknar min ponny.
Ponny & älskling långt borta hmmm inte bra.
Jag klarar inte av att sakna personer som betyder så mycket för mig.
Då gråter jag bara...
Men ja ni vet nog redan att jag saknar min snyggolo otroligt cp mycket!
Men nu ska jag sova ett par timmar.
Snart ut på powerwalk, äta äklig frukost & sen ner till Malmö.
När jag kommer hem från Malmö ska jag SOOOVAAA.
Eller iaf försöka. Brukar inte gå så bra
Men men godnatt folket
Vi hörs senare idag.

/Pro aqua queen , atis , atis international , international atis

I still feel your breath on my skin
I hear your woice deep within
The sound of my lover , a feeling so strong
Its to you
I always belong


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback