Pro Aqua Queen of international atis

Hej kära läsare.
Har varit upptagen med annat.
Har döljt mina sorger.
Funkade helt ok faktiskt, tur jag har min familj & vänner <3
Jag hade faktiskt kul igår men OMG vad jag saknar dig ändå hela tiden.
Det går inte en minut utan att jag tänker på dig ..
Suck .. idag MÅSTE jag lyckas göra en video blogg..
Jag undrar också om ni vill jag ska skriva om något speciellt?
Ska försöka skriva mer om min vardag om jobb osv  så jag inte bara skriver om hur kasst jag mår.
Kanske inte så kul att läsa om det hela tiden eller ?
I veckan ska jag jobba iaf. Få iväg iaf en pro aqua. Demosar på eftermiddagen är mina favoriter speciellt vid 13.00
Vet inte varför det är så det bara är det !
Snart är det även dax för säljarna på International atis att åka till Tropical Island !
Mer om det i ett senare inlägg
Idag ska jag jobba natt i Black Jacken på Tempel. Idag är det Victoria Secret show där så det ska bli roligt faktiskt.
Fattar inte varför dom har en sån show där ? Man kan ju tyvärr ej köpa underkläderna här i sverige ändå!?
Tur jag har varit i Los Angeles & handlat massor från Victoria Secret innan hihi !

Igår var det 36 dagarsen ...
Idag är det 37 ...

37 days ...

I miss you sooo my love ...




Här är några få saker som jag köpte på Victoria Secret i Los Angeles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback