Snart sova !

Ja tro det eller ej men snart ska jag sooova.
Eller ja, gråta mig till sömns .... ååh så ledsen jag är ..
Livet är orättvist. Hoppas det vänder snart. Eller det vänder den dagen jag åker till min älskling <3
Fy fan som jag saknar honom... som sagt går ej att beskriva.
Nu sitter jag här & bölar helt hysteriskt ...
Jag hatar att vara här utan dig.
Nej nu ska jag duscha sen gråta mig sj till sömns.
Lång vecka framför mig.
Jobb, möten , hästar, träning, saker att förbereda, vara social, osv osv...
Imorgon blir det att sola svin tidigt i stan för att sen köra på möte på international atis.
MIN PONNY tävlade på en klubb tävling idag med sin nya ryttarina & va nolla i båda klasserna <3

Varför försvinner alla ?
Eller är jag bara trög som inte åkte med?
Aja godnatt............

Älskling, jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback