Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Förlåt att jag skriver som ett sär & verkar lite halv konstig men ni ska snart få den stoooooora äran att få veta varför.
Jag har faktiskt all anledning i världen att vara det. Jag är en stark människa & det är inte många som kan hugga av mig hälsenorna så jag faller. Men alla har vi vår svaga punkt, tyvärr. Varför ska man ha det ?? Sjukt onödigt..
Aja förklarar senare iaf ;P
Jag måste bar uppdaterar för er om HÄST FRONTEN !
Så ni som ej gillar hästar behöver ej läsa haha xD
I helgen debuterade min syster & Pantus regional tävling 1.10 & 1.20 ( DEBUT 1.20 ! )
Dom var dubbelt felfria i 1.10 & blev 7e placerade ( GRATTTTIIIIIIIS )
Sen i debuten i 1.20 hade dom bara ett ner :D:D:D
SÅ SJUKT DUKTIGA !
Är glad att jag har en duktig syster ;) mohahah
Jaha & hur går det för mig på häst fronten ? Erm hehe
Jag rider silver så hon är igång. Burberry är också igång ska hoppa han i ridhuset imorgon.
Han ska in på ridhuset när det är 4 års & hoppa där.
Ja det var väl allt? Funderar på om inte jag ska ta tag i mig själv & börja rida Stor&vit?
Jaja det var lite uppdatering från hästfrånten säg till om ni undrar över något ;)

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer
Postat av: Taraldronja

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-09-16 @ 12:32:47
URL: http://taraldronja.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback