Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Måste bara säga varför jag är lite små depp.
Min älskling åker mot Kängruland. Australien.
Jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då.
Men ist för att vara ledsen & LÄNGTA så ska man se det positivt :)
Man räknar neråt, varje dag för snart är jag själv där höhö ;)
Säger dock inte när men ja, ni lär ju märka det själva :)
Kommer givetvis blogga därifrån iaf kul va ? hihi

Så nu vet ni deeeeet :)
Tur jag har undrebara vänner & familj <3

NU måste jag slänga mig i duschen för jag ska iväg !
Får blogga senare idag !

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis

Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback