Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

HAJ !
Nä skojja...seriöst, jag vet inte vart jag ska ta vägen ?
Jag har nu planerat allt så noga & jag räknar ner dagarna tills detta sker. Det kommer bli det bästa jag någonsin har gjort !
Jag vill förästen tacka alla dom intligenta människorna som uppfan msn , skype , twitter m.m.
Tack vare det kan jag snacka med min snyggolo fram till dagen då vi äntligen är på samma ställe :)
Tiden går fort :) mohahhaaha vipps så är jag också där ;)
Bästa med allt är ju att.... nä ska fan inte avslöja det nu :)
Avundsjuka människor kan få damp då. Väntar med att berätta precis innan jag åker som ni inte heller vet när det sker :P iiiiiiiiiih !

IGÅR var jag ute med bästis & festade i Ängelholm hihihihi JAG & BÄSTIS hade kul iaf hahahahaahah
lär skratta åt denna kväll läääääääääääääääääänge ! Kommer seriöst aldrig glömma det hahahahahahhaha

Jag välte ut 4 drinkar & 2 öl allt var mitt eget , nog smidigt tex? hahahaahah
Hahahah aja ;)

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis



2 days

I miss you... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback