Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Hej & godmorgon.
Har sovit i syrrans säng haha ;) Mysigt ! Låg med datorn & glodde tv till kvart över 12 i sängen sen somna jag tydligen för ja sov när syrran kom hem inatt :P
NU ska jag äta frukost iaf. Ska ut & rida mina djur :) !
Ska även ringa huuuuney <3<3<33<33<3
På fredag nästa vecka så har jag haft mitt körkort i 2 år ;p
Haha tänk det finns dom som är äldre än mig & INTE har körkort :S
Alla borde ha det , man känner sig så frii ! Men ja det kostar ju en del sen ska man ha bil osv så kanske därför alla ej har det? Dom som säger " ja behöver inget för jag bor istan " OK vill du bara vistas i din stad & inte kunna åka någon annanstans !? Haha sjukt dåliganledning. Ett körkort är ALLTID bra att ha.
Oj vilken lång text? Men som ni märker skriver jag långa berättelser här haha ;)
Nä mamma kallar , nybakade bullar väntar ;D

Hade underbart bitches !

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback