Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Jaha NU har jag ridit klart mina hästar ! Haha blev natt ridning :)
Camilla fixade ett natt jobb till mig nu ikväll ;)
Iom ja ska sluta att gå ut & festa kan man ju lika bra jobba på helg nätter eller ?
Man kan aldrig tjäna för mycket pengar ;) mohahhhaha
Så jag fick jobb som hora så ja.. är ni rika kanske ni har råd med mig
HAHAHAHA Skooooooooooooooooojjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
Jag ska jobba som dealer igen ;) Var ju en as bra sådan en gång i tiden hihih
Så ist för att supa bort alla pengar som jag brukar ska jag tjäna pengar :)
Duktig jag är va ?
Snackade med älsk innan preciiiiiiiiiiis innan han gick på planet.
Ja trodde ja kunde hålla tårarna inne men nej ...
Haha jag är blödig men vi snackar ju varje dag på skype osv + vi ses snaaaaart ;D wiiiie <3
NU ska jag kolla filmen på hmm 4an ? eller va det 3an? Aja den musik filmen iaf :D !
Hade så underbart bitches ;)

/ Pro aqua queen , atis , atis international , ingternational atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback