Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

VAKEN !
Nej jag vaknade inte nu ... har bara inte orkat ta datorn haha ;) Men har gjort det nu :)
Måste bara säga det & jag lär skriva det 1000 ggr men FY VAD JAG HATAR ATT VAKNA UPP SJÄLV I MIN STORA MYSIGA SÄNG !
Det är så obeskrivligt... tomt...! Gaaah tack & lov att tiden går fort ! Nu när jag ska börja jobba nätter på helger kommer tiden bara rinna förbi :) Skönt , pallar inte äklig vinter ..
Idag regnar det igen ? Inte ovanligt i vårt tråkiga / mörka land ...
Idag lär det väl bara vara snack överallt om valet eller om valet är det ju inte utan mer om sverige demokraterna.
Jag fattar mig inte på det så jag bryr mig faktiskt inte.
Idag ska jag hoppa mina djur i ridhuset, ska även fixa lite med min mail som är översvämmad med massa grejs.
Köra iväg & göra lite ärenden & blabla .. kul va?
Det är måndag & det är alltid en sn seg dag.
Det regnar & det gör mig negativ & deppig.
Hösten är verkligen här.
TUR DET SNART ÄR FREDAG FÖR DÅ KOMMER JAG & CAMILLA HA SÅÅÅÅÅÅÅ KUL :D:D:D:D:D


haha skuddis som liten !

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis

Kommentarer
Postat av: Camilla

GILLA :D

2010-09-20 @ 20:52:33
URL: http://camillawallin.blogg.se/
Postat av: PrincessSofia

GILLA GILLA GIIIIIILLLLLLLLAAAA :D:D:D:D

2010-09-20 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback