Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Hahahahahahah har snackat på msn med Kalle & det var längesen som jag skratta så mycket HAHAHAHAHA !
Ja behövde verkligen skratta för det har kännts så på klistrat sen Hun flög iväg.
Jag saknar honom så obeskrivligt mycket min fina huney <3
Nu är klockan snart 2 & ja kan som vanligt inte sova ...
Sov ingenting igår & idag lär ja väl inte heller lyckas sova...
Jag har så ONT i mina ögon & börjar typ bli blind bara för ja inte sover.
Mina mörka ringar runt ögonen skojjar man inte bort ! Tur smink finns haha ;)
Imorgon måste jag upp tidigt IGEN!? Men lär väl inte sova ändå... ÅÅH !
Jag saknar dig min snyggolo <3<3<3<3
Men vi ses snart igen ;)

Vad gör ni andra sover som normala folk?
Tur jag har världens bästa arbetstider ;P

Nu ska jag fortsätta att inte kunna sova.

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback