Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Somliga ljus brinner aldrig ut
Nä inget mer emo skrivande nu!
Jag har varit inne istan & gjort ärenden ! Nästa helg börjar jag jobba även på nätterna.
Hej Sofia som tjänar gooooooooa pengar haha ;)
Jag är sjukt duktig & flitig för att vara i mitt tillstånd.
Har ju fått prognosen att jag lider av en svår sjukdom.. måste verkligen leva livet nu för jag vet ej när det tar slut..
Vill inte prata om det men så är det iaf.

Vissa drömmar lär inte hinna slå in men ja. Palla tänka på det nu?
NU ska jag byta om & ta in mina älskade hästar <3
Ska rida ut lååååååååååånga rundor i det fina vädret & rensa hjärnan.
På måndag börjar mitt nya medicinska liv...

Vad ska ni hitta på resten av kvällen ?

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback