Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Godmorgon !
WHAT A NIGHT !
Det var faktiskt roligt igår :) Riktigt roligt ! Dock tyckte jag det var skit hemskt när vi alla va på donken 4 imorse när typ 25 utlänningar från statena sprang & ut & misshandlade EN utlänning från landskrona !
Så så jävla hemskt ut ! usch usch ...
Gick & la mig vid 6 tiden, vaknade halv 11.
Nu ska ja borsta tänderna & klä på mig & åka in på ridhuset med min chihuahua valpis :)
Dom är ju 7 veckor nu på söndag så nästa vecka är dom leverans klara.
Ja vill behålla alla :( dom är ju sååå söta <3
NÄ nu ska jag stiga upp ur sängen.

Försöker att inte tänka, men det funkar inte.

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback