Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

I häst världen så ska det ju skrytas hit & dit heeeeela tiden ...
väldugt tröttsamt ... MEN idag är det min tur att skryta för idag har jag lagt onödigt mycket pengar på ett på apecial beställda stygbyglar i guld.
Ja ni kan ju själva se. Men vad gör man inte för att matcha ?





Dom kommer från tyskland tveksam på att dom finns i sverige ?
Aja nu är dom mina iaf & hoppas dom är JÄVLIGT bra till det priset !!!
Red Burban precis & han gick sååååååååå fint <3<3<3
Imorgon ska min syster tävla Sunny för första ggn :)
Hon ska ha dom här stygbyglarna då & inviga dom haha ;)

/ Pro aqua queen , atis international , international atis , atis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback