Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Hej !
Jag är SÅ bakfull idag ..
Igår var nice faktiskt, ja blev sorligt full som vanligt !
Skällde dock inte ut nån fast jag hade lust till det.
Jag slog ingen fast jag ville det.
Givetvis träffade jag på en idiot som jag verkligen INTE vill träffa som började hålla på.
Men sorry idiot jag kommer aldrig vilja ha dig ! ( som jag har sagt så där 1000 ggr ? )
Aja jag & bästis hade kul iaf :)
Sen idag var ja tvungen att gå upp tidigt för ja följde med syster på tävling.
Idag tävlade sunny för första ggn i sitt liv :)
Syster & sunny hoppade en LC + 5 & var dubbel nolla & blev 4a :) Grattis grattis ! Inte illa ;)
NU ska jag äta för första ggn idag hade ja tänkt sen dra ner till ridhuset med burban för han ska hooooppa !
Ska även dammsuga upp allt glas splitter med min pro aqua.

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback