Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Hej igen , efter en svin jobbig power walk & frukost som bestod av ägg... är jag nu på bättre humör.
Dricker vatten, ja HATAR vatten. Tycker bara om det när:

1. När jag är bakfull
2. När jag är utomlands
3. När jag är full känner ja oftast ingen sillnad på vatten & sprit, så då är även vatten gott.

NU ska jag ut i stallet & göra vid där. Ska rida Burban sen & Siv.
Ska snart äta igen ... att äta lite men ofta känns stressande ..!
Halv 2 ska ja äta igen, men ska fixa stallet innan. Funderar på att göra en videoblogg för att få ur mig lite agretioner.

Aja

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback