Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Jag känner rytmen , jag försvinner in i musikens värld.
Där är det jag som bestämmer & allt blir som jag vill.
Man drömmer sig bort, jag drömmer mig bort till dig.
Det är nästan som det känns som du ligger här bredvis mig.
Men när jag sen vaknar upp
Så finns du inte där
Jag saknar dig älskling <3

Asså jag lysnnar sönder Justin biber ft Sean kingston låten !!!
Den är ju as bra :)
JAG ÄR STOLT ATT JAG KLARAT EN HEL DAG PÅ MIN DIET !
Ni som känner mig fattar hur jobbigt det är för mig att klara det !
Mitt söt sug skriker efter läsk & chocklad !
Men ja ska fan klara det !
Jag MÅSTE klara det ! Då kan jag äääntkigen göra det ja skulle gjort för typ 1 årsen?

Aja Nu ska jag nog försöka sova.
11 dagar med 2 timmars sömn var dag.
Konstigt att jag ser ut som en pundare ?
Nä nu ska jag drömma mig iväg.

Vi höres

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis


Bild tagen på toan på ibis i Malmö haha ;)
Jag hade snott snyggolos shorta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback