Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis



Jag överlevde powerwalken men det var preciiiiiiiiiiiis !
Jag har svin ont i :
Benen
Låren
RUMPAN
Magen
& jag har helt tappat apptiten för mat.

Har pratat med Camilla i 100 år i Iphone & klagat & varit extrem neggodil.
Det ända som var positivt var att Camillas hår är väldigt fint idag haha ;)
Allt annat var bara neggodil snack :P
Därför tänkte jag att den här party låten kanske kunde lyfta upp detta neggo inlägg haha ;)
Idag ska jag inte rida.
Jag känner mig som en 85 åring
Hoppas man ser nån skillnad efter denna veckan !

Har även bestämmt till 110 % att jag ska åka iväg vid jul/nyår :)
ÅÅÅH SÅ GLAD JA KOMMER VARA <3 iiiiih !

Dagarna fram till dess innebär bara jobb jobb jobb jobb & ännu mer jobb !

NU ska pro aquan fram här hemma ;)

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis



För en gångskull är ja inte änns sugen på min favorit rätt , flygande jakop !
Skulle lätt kunna äta det alltid i vanliga fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback