Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Jaha , det blev inte av idag men imorgon lär jag gråta mycket buuhuuu ( mer än vanligt får man väl säga nu )
Ska berätta för er imorgon när vi lämnat , ja .....
Usch vill inte tänka på det för det är så blandade känslor...
Jaja...

Som ni redan vet saknar jag min andra halva väldigt mycket.
Har kollat på biljetter till Thailand , nej han är inte där men man kan ju lixom va där ett tag så man får upp en bra färg & sen flyga till honom från thai :)

Mitt mål är att jag ska vara borta ett tag & komma hem här igen när det blir varmt här hemma.
Jag pallar seriöst inte vintern här ! Och verkligen inte nu när jag inte har min älskling hos mig.
Jag är den som kommer sitta här & sjunga " All I want for christmas is you"
NEJ ja sticker dit pallar inte sveriges  jävla kyla mer !

Fattar seriöst inte hur man kan tycka om vinter !? FY FAN !

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis




Jag saknar dig min fina älskling <3

12 days

I miss you ...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback