Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Nu är det gjort.
Jag har lämnat något jag älskar så mycket här i världen men det känns bra.
Ikväll körde vi & lämnade min fina Siv, min älskling nu är det gjort.
Hon är en av dom som jag verkligen älskar i hela världen.
Nu bor Siv hos en flicka på 10 år som kommer ha mycket kul med henne.
Siv vill tävla & åka på meeting & ha kul , rida ut osv.
Jag kan inte ge henne det längre.
Av 234567890p+98765434567890987654 st ungar som ville komma & prova valde jag ut 1 som fick prova henne.
Dom passade så fint ihop så ja tyckte dom kunde få ta henne.
Så ja, nu finns hon ej i mitt stall längre...
Visst jag är ledsen & bölar, men jag vet att min ponny har det bra & att hon kommer hem till mig & tränar vissa veckor & jag kan hälsa på henne så mycket jag vill.

OCH NEJ TILL ER IDIOTER !
JAG HAR SAGT ÄNDA SEDAN SIV KOM TILL MIG SOM 2 ÅRING ATT JAG ALDRIG KOMMER SÄLJA HENNE !
Jag säljer inte mina vänner, inte sånna jag har växt upp med aaaaaldrig !
Så nej jag äger henne fortfarande, har bara lånat ut henne ;P

Känns bra iaf , en 10 åring som kommer ha mycket kul på min fina prinsessa <3
Så det var det som skulle hända i veckan ...

Jag älskar min fina Siv <3

/ Pro aqua princess , atis international , international atis , atis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback