Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Hej & förlåt för dålig uppdatering.
Har power walkat som en idiot så ja kräkte.
Åkte sen & handlade ny diet frukost.
Har läst ridsport & försökt inte tänka så mycket.
Känslan när man gick geonm stallet & min vita sago ponny inte stod där , utan hennes box är tom.
Fy fan vilken jobbig känsla... men jag vet hon har det bra.
Vaknade hysteriskt i morse ! Drömmde om USA gröten !? + annat haha !
FAN, hatar att vakna upp utan huney... Jag saknar hans klagande på att jag är lat som älskar att ligga kvar i sängen :) Nu är jag inte det minsta lat iom ja INTE kan sova.
Nu har jag 0987654567890+0987654 saker att göra så lär bli dålig uppdatering.
Jag ska även jobba inatt så måste hitta min vita shorta !
Men vi hörs senare folket.

/ Pro aqua queen , atis international , international atis , atis


Sån där oseriös  flippad ful bild.
Fan vad jag önskar att ja kunde bli lika glad & flippad igen typ NU...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback