Pro Aqua Queen , atis , atis international , international atis

Heeeej alla glada !

Jag har varit ute & sprungit & ridit 3 hästar, gjort ärenden & nu är jag ledig :D
Så skulle det varit men nu är det så här :
Jag ligger i sängen & orkar inte gå upp. Smidigt va ?
Jag är hungrig också. Frukost på sängen tack ? Men nej det kan man bara drömma om ...
Påtal om drömmar så har jag sjukt bra drömmar när jag sover ( minns alltid allt vad ja drömmer )
Så pass bra att man nästan blir besviken när man vaknar !
Usch Usch vad drömmer ja ?

/ Pro aqua queen , atis , atis international , international atis

I never have a dream come true...


Kommentarer
Postat av: Filip

Du är så sexig prinsessan ;P

2010-09-15 @ 20:01:51
Postat av: PrincessSofia

Haha tack så mycket :)

2010-09-17 @ 15:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback